Напевно ви вже не один раз помічали, як часто в магазинах і супермаркетах проводяться привабливі знижки, акції і, швидше за все, вже користувалися цими пропозиціями. Але чи замислювалися ви коли-небудь над тим, у чому ж криється підступ таких розпродажів та акцій? Можливо, нас самим хитрим чином обманюють, або взагалі ніяких хитрощів тут немає і можна сміливо скуповувати всю рекламну продукцію? Давайте ж розберемося з усіма цими хвилюючими питаннями більш детально.

Зміст:

  • Увагу термінів придатності
  • Обманні знижки
  • Останні екземпляри
  • Привабливий подарунок
  • Знижки на другий товар
  • Дисконтні програми
  • Дещо про реальні знижки
  • Товари з дефектом
  • Висновок
  • до змісту ↑

    Увагу термінів придатності

    Перш всього, дана рекомендація стосується продовольчих магазинів і різних супермаркетів. Так, саме в цих торговельних точках особливо часто проводять акції і привабливі знижки на товари, термін кінцевого застосування яких вже підходить до самого кінця. І тут часто діє наступне правило – чим менше днів залишається до настання повної непридатності конкретного товару, тим вище на нього ставиться знижка.

    Логіка тут проста – якщо продавець навіть зі знижкою в 30-40% не встигне продати певний продукт, то йому залишиться лише викинути його і втратити свої гроші. Яку тут можна дати рекомендацію? Насамперед, необхідно завжди перевіряти терміни придатності продуктів – особливо це стосується супермаркетів, де ви без всяких проблем можете взяти товар з прилавка і уважно розглянути його.

    Але навіть якщо ви закуповується в магазині і вам просто незручно почергово вивчати кожен товар у кас, то не полінуйтеся вийшовши на вулицю все ж переглянути ті самі терміни придатності. А при наявності яких-небудь нарікань сміливо несіть товар назад і вимагайте заміни або повернення ваших грошей.

    Тут знову варто згадати і про такий момент, що навіть якщо до кінця терміну придатності товару залишилося пару днів, то на нього аж ніяк не завжди можуть ставити позначку з відповідним цінником про акції в магазині, на що теж потрібно звертати увагу. Але все ж, якщо ви вирішите заощадити на таких продуктах, то краще вибирайте ті, що можна перед вживанням як слід обробити. Наприклад, добре просмажити м’ясо або ковбасу перед прийняттям їх в їжу.

    до змісту ↑

    Обманні знижки

    Сьогодні ви можете знайти чимало магазинів, які практично щодня надають знижки на різні товари – від продуктів харчування до одягу та побутової техніки. Часто при цьому використовується такий рекламний трюк – при назві ціни продавець заздалегідь вказує підвищену вартість. Таким чином, роблячи уявну знижку, насправді він пропонує вам товар за самою стандартною ринковою ціною. Цілком імовірно, що вже в наступному магазині ви натрапите на цей же товар все за тією ж ціною, але вже без всяких знижок.

    Як ви вже розумієте, розумною рекомендацією тут буде відвідування кількох торгових точок або пошук середньої ціни на товар через інтернет. І тільки після цих дій вже варто приймати рішення про купівлю речі. Але тут інформація про акції та розпродажі в магазинах лише починається.

    до змісту ↑

    Останні екземпляри

    Досить часто буває і так, що коли в магазині залишається останній примірник якого-небудь товару, то продавець тут же надає на нього знижку з незмінною написом на кшталт «залишилося лише 2 екземпляри, поспішайте!». Так, подібні прийоми періодично проводять у взуттєвих магазинах, де навіть є спеціальний стелаж з назвою «Розпродаж».

    Зазвичай увага покупців залучається для того, щоб якомога швидше звільнити прилавок для нового більш привабливого товару. І знову тут варто скористатися тими ж рекомендаціями, дізнатися ціни на цей товар в інших торгових точках або, якщо ви давно спостерігаєте, наприклад, за парою кросівок і точно знаєте, що на них дійсно є хороша знижка без всяких підступів, то тоді вже можна брати товар.

    до змісту ↑

    Привабливий подарунок

    Ще одним з досить поширених варіантів щодо проведення акцій в магазинах є те, коли при купівлі конкретної моделі товару вам надають певний бонус. Причому досить часто в ролі цього бонусу може виступати будь-яких відверто залежаний або не користується попитом товар, що вже давно втратив свою актуальність і привабливість в якості подарунка. Тобто за фактом саме те, що ви самі не стали б купувати просто так.

    Наприклад, при покупці нового комп’ютерного монітора в якості бонусу до нього може йти дротова миша. Однак при найближчому розгляді ви виявите, що дана комп’ютерна мишка не тільки малоприваблива, але ще й відверто застаріла і просто незручна. Природно, що її ніхто не хоче купувати, зате в якості безкоштовного подарунка до нового монітора вона виглядає куди більш привабливою.

    Звичайно, в окремих випадках такий бонус дійсно може стати корисним придбанням, але буде вкрай необачно віддавати свої гроші тільки заради цього подарунка.

    до змісту ↑

    Знижки на другий товар

    Швидше за все, вам вже не раз зустрічалося ціле безліч варіацій з подібних пропозицій, акцій та знижок в супермаркетах. Наприклад, вам можуть пропонувати привабливу знижку на аксесуар, що йде в якості доповнення до купується речі (туфлі+лопатка для взуття) або при покупці двох примірників одного і того ж товару третій ви отримуєте безкоштовно. Наприклад, при оплаті двох тюбиків зубної пасти третій вам надають в якості бонусу.

    Причому у таких торгових точках їх цінова політика, як правило, добре збалансована. Тобто власники магазинів, звичайно ж, не стануть торгувати у збиток собі з метою догодити покупцям, роблячи розпродажі в магазинах. Але за допомогою таких продуманих знижок вони відчутно підвищують свій торгівельний обіг і, відповідно, і саму загальну прибуток. Але одночасно з цим покупці з-за схожих привабливих пропозицій часто купують речі, без яких могли б спокійно обійтися.

    до змісту ↑

    Дисконтні програми

    Як ви вже здогадалися, це ще одна досить поширена пастка для відвідувачів магазинів. Так, пропонуючи картку постійного клієнта, різні фішки і яскраві наклейки, що потрібно спеціально накопичити, щоб потім за ці папірці отримати привабливий подарунок, магазин банально прив’язує до себе покупця, який тепер частіше відвідує і, природно, залишає більше грошей в торговій точці.

    А у випадку з фішками зростає і середній чек. Так, якщо підсумкова сума покупки не дотягує до необхідного для отримання заповітного значка, покупець, швидше за все, сам вибере її до потрібної, навіть якщо спочатку і не запланував витратити стільки.

    до змісту ↑

    Дещо про реальні знижки

    Справедливості заради варто відзначити, що в торгових мережах не так вже й рідко зустрічаються дійсно вигідні і реальні акційні пропозиції без всякого підступу, які дозволяють вам істотно економити. Однак цю тему варто розглянути більш детально.

    Так, багато торгові точки дійсно беруть популярні товари і роблять на них вкрай привабливі знижки розміром 30-50%. Наприклад: «Тільки на цьому тижні ви можете купити пилосос Panasonic зі скидной в 42%!» або «протягом цього місяця на всі ковбасні вироби діє знижка 33%». Погодьтеся, що всі ці рекламні заклики і справді виглядають дуже заманливо.

    Навіщо ж магазини роблять такі значні знижки на популярні товари? Все пояснюється тим, що торговельні точки вкрай зацікавлені в як можна більшій приплив зацікавлених покупців. А при наявності подібних знижок у магазини тут же спрямовується велика кількість людей, які, крім акційних товарів, часто набирають цілі кошики інших покупок, щоб не ходити двічі.

    Причому іноді буває і так, що кількість акційних товарів обмежена. Людина приходить в магазин, а обіцяні зі знижкою речі вже розкупили і, щоб не повертатися додому з порожніми руками, він набуває інші товари. У будь-якому випадку торгова точка при допомозі таких принадних пропозицій, акцій та знижок в магазинах сильно підвищує свої торгові обороти і залишається в прибутку.

    А найкращою рекомендацією тут буде покупка саме тих товарів, у тому числі і акційних, за якими ви спочатку прийшли в магазин. А щоб не здійснювати при подібних походах імпульсивних покупок, слід складати чіткий список придбань і чітко слідувати йому.

    Про ще більшій кількості рекламних прийомів і практичних рекомендаціях з грамотним покупок ви можете дізнатися тут.

    до змісту ↑

    Товари з дефектом

    Часто різні знижки, акції та розпродажі в супермаркетах різного роду застосовуються до залежалому товару, який погано розходиться. А причин тому, що його не розпродали звичайним шляхом, може бути кілька – сильна конкуренція серед виробників, недостатня популярність бренду, необхідність звільнити склад, щоб завезти туди новий товар та ін.

    Але найчастіше покупець відмовляється купувати свідомо гірший порівняно з іншими марками товар або ту річ, яка має дефектами, вадами або просто втратила свій товарний вигляд. Також досить дешево розпродаються вже неактуальні товари – речі з емблемами минулих свят, важливих дат і подій, позаторішні колекції, товари, що вийшли з моди.

    Так, стикаючись із значними знижками або розпродажами, завжди варто уважно оглядати товар. В цілому, продавець зобов’язаний повідомити покупця про якомусь дрібному ваду речі, пояснивши тим самим на неї знижку. Наприклад, можна вдвічі дешевше придбати побутову техніку з помітною подряпиною або одяг з малопомітною дірочкою або цяткою. Якщо ж вам не особливо важливий зовнішній вигляд товару, що купується, але дуже хочеться заощадити, то можна сміливо купувати такі речі.

    до змісту ↑

    Висновок

    Тепер вам відомі всі нюанси і хитрощі акцій у супермаркетах, розпродажів і знижок у магазинах. Як бачите, цими пропозиціями дійсно можна і потрібно користуватися, але тільки в тому разі, якщо підходити до цієї справи з розумом і обережністю.

    Автор: Олексій Півень

    Це вам буде цікаво

    13 листопада, 13:56
    Самі підступні виверти магазинів, що загрожують вашому гаманцю. Як зберегти свої гроші?
    Ви прийшли у супермаркет за одним лише хлібом і сіллю, а придбали до всього цього ще і крем для засмаги, новеньку футболку, три гелю для душу і гарний ножик для видалення серцевини груші (вже другий за останні півроку). Так як же так виходить, що ви просто спускаєте багато грошей і купуєте далеко не самі потрібні товари? Насправді вас до цього самим хитрим чином примушують продавці, використовуючи для цього прості прийоми. А щоб дізнатися про всіх рекламних хитрощах магазинів, читайте…

    12 листопада 22:48
    Що таке девальвація простими словами? Причини, наслідки та рекомендації до дії
    Більшість громадян вважає за краще не вникати у всі хитросплетіння економічної політики своєї країни. Однак поточне положення держави як раз і залежить…

    12 листопада 20:51
    Що таке дефолт простими словами? Всі різновиди, плюси і мінуси цього явища
    Про дефолт свого часу говорилося так багато і емоційно, що межі даного терміна сильно розмилися і стерлися. Зазвичай в суспільній свідомості це явище…
    6 листопада 17:01
    Боротьба з інфляцією: найбільш ефективні методи захисту вашого капіталу
    Якщо ви зберігати всі свої заощадження в якийсь скарбничці або ще краще в скляній банці, як робили це раніше, то досконало навчитеся того, як можна…
    4 листопада 20:28
    Що таке інфляція простими словами? Історія явища і його причини
    Сьогодні термін «інфляція» є одним з найбільш часто вживаних економічних понять. Це слово використовують не тільки фінансові експерти, воно часто зустрічається…
    3 листопада 10:39
    Чому у нас такий низький рівень життя населення? Причини бідності і їх рішення
    Ви коли-небудь замислювалися над тим, чому в багатьох країнах СНД такий низький рівень життя населення? У чому, власне, криються причини бідності і матеріального…