1 доброго часу доби, шановні читачі. На зв’язку владислав нікітін. У цій статті хочу продовжити попередню тему з продажу в соціальних мережах. Соц мережі стали невід’ємною частиною сучасного світу. Багато читачів блогу мають там свої спільноти, через які хочуть продавати або вже продають. Саме про це і буде мова в даній статті – продажу через спільноти вконтакте.

Перед тим, як почати створювати своє співтовариство, потрібно розуміти, що його просування це довгий і виснажливий процес. Якщо, наприклад, ви запустили директ і у вас на наступний день пішов трафік, заявки і дзвінки, то з групою такого не буде. Тому продажі через групу повинні бути додатковим каналом трафіку на першому етапі, а вже точно не основним. Надалі, коли у вашій групі буде 5000, 10000 або 50000 передплатників, то у вас будуть з групи продажу на автопілоті.

Створюємо групу

Тут все дуже просто. Заходимо в розділ» групи«, натискаємо в правому верхньому куті» створити співтовариство «і далі вибираємо»група”. Після чого заповніть інформацію про групу.

Отже, створили ви спільноту. Що робити далі?

Оформлення групи

Є 2 варіанти оформлення групи: правильне і без оформлення. Правильне, це коли є грамотно оформлена аватарка і меню, зроблене через wiki-сторінку. Ось приклад такого оформлення-на аватарці логотип, заклик.

Якщо це локальна компанія, то пишіть адресу і телефон ще. Меню просте, лаконічне – у людей має бути бажання клікнути на картинку меню. Саме меню оформляйте у вигляді міні лендінга з розміщенням посилань на розділи вашої групи і сайту.

Що стосовно групи без оформлення, то ось вам приклад – немає меню, аватарка не передає ніякої інформації.

Якщо хочете продавати через співтовариство, то підійдіть відповідально до оформлення майданчика. Чим краще оформлена група, тим більше людей будуть вступати.

Наповнення групи

Вам необхідно буде наповнити групу інформацією. Додати відео ролики, якщо вони у вас є, картинки і фото товару / послуги, заповнити розділ “товари”, розмістити посилання на сайт, додати пости та обговорення.

В обговореннях обов’язково треба додати теми з відгуками, як замовити, оплата і доставка, гарантія, питання-відповідь, часто задаються – це основні пункти, які повинні бути. Решта вже за бажанням і необхідності.

Розділ “товари” теж треба оформити грамотно і красиво: картинка товару повинні бути інформаційної, ціни актуальна, опис вичерпний. Будь-який відвідувач, зайшовши в вашу групу, повинен отримати всю необхідну інформацію.

Контент

Вкрай важлива складова будь – якої спільноти-це контент. Ніхто не буде підписуватися на нудні групи. Якщо ви хочете, щоб число передплатників постійно зростало, то приділіть величезну увагу контенту. Розробіть контент план. Якщо будете постити тільки торгові пропозиції, то на вашу групу ніхто підписуватися не буде.

В ідеалі має бути 80% інформаційного контенту і 20% продає. Але і продає потрібно запаковувати під інформаційний.

Не будьте нудними. Придумуйте щось нове і цікаве. Постійно тестуйте свої пости. Запитуйте у передплатників, який контент вони хочуть бачити. Наприклад, опитування в групах завжди підвищують залученість. Пости від першої особи виявляють великий інтерес – якщо ви директор організації, то запишіть який-небудь відео ролик або викладіть від свого саме пост. Це також підвищує довіру до вас і компанії.

Не забувайте про конкурси-це відмінний стимул для швидкого зростання числа передплатників. Але з конкурсами треба бути дуже акуратними. За деякі види конкурсів можуть заблокувати співтовариство. Але якщо у вас прості конкурси, типу «подаруємо футболку випадковому передплатнику за репост», то боятися блокування не варто. Блокують зазвичай за неправдоподібні конкурси або ж за явний обман.

Передплатники

Якщо ваша група порожня і там крім вас нікого більше немає, то спершу потрібно набрати 500-1000 ботів. Можна це зробити або через софт, або через біржі виконання завдань типу vktarget.

Другий варіант платний, але він безпечний. За накрутку можна отримати блокування. Додати ботів потрібно для того, щоб нормальні передплатники бачили, що група активна. Коли в групі є хоча б 500-1000 передплатників, на неї підписуються охочіше. Працює звичайне стадне почуття-якщо інші підписані, то значить, тут цікаво і корисно.

Але не старайтеся з ботами. Толку від цього мало. Толк може бути тільки в тому, щоб підняти вашу групу на перші позиції у внутрішньому пошуку вконтакте – це дасть вам органічний трафік. Це єдине, для чого можна використовувати ботів. Але не думайте, що + 100500 ботів будуть робити вам продажу. Жоден бот у вас нічого не купить. Щоб були продажі, потрібно робити рекламу.

Щоб отримувати передплатників безкоштовно можна також запартнериться (обмін посиланнями) з однаковою за чисельністю групою. Тематику вибирайте аналогічну або суміжну. Головне, щоб ваша потенційна аудиторія була в партнерському співтоваристві.

Платне просування в вконтакте

є 3 варіанти платного просування: реклама в спільнотах, реклама в особистих акаунтах і таргетована реклама.

Рекламуватися в спільнотах можна безпосередньо через адміністраторів груп, через біржу вконтакте або через сторонні рекламні біржі. Про те як рекламуватися в інших спільнотах буде окрема стаття, так як це дуже велика тема. Але коротко можу сказати, що при виборі групи для рекламування обов’язково переглядайте активність і статистику. У статистиці найважливішим параметром є охоплення, тобто скільки передплатників реально задіяна в житті спільноти. У біржі вконтакте можна переглянути також охоплення поста-це саме те, що вам потрібно. Групу вибирайте так, що вона максимально повно містила вашу цільову аудиторію. І ще одним важливим параметром є-оформлення рекламного поста. Потрібно грамотно написати не тільки текст, але і якісно оформити картинку. Спершу побачать картинку, а якщо вона зацікавить, то прочитають і текст. Вибирайте 3-4 групи, тестуйте кожну і потім закуповуйте рекламу в тій, від якої був ефект краще. Після розміщення реклами можете подивитися статистику.

Також можна купувати рекламу в особистому акаунті якогось популярного блогера. У таких людей зазвичай сотні тисяч або навіть мільйони передплатників (не друзів! кількість друзів в вк обмежена). Суть покупки аналогічна, як і в групах: пишіть в особисті повідомлення, запитуєте статистику і якщо все влаштовує, купуєте рекламу.

Є ще один варіант платного просування-таргетована реклама. У ній є багато форматів рекламування: від звичайних тизерів до реклами записів. Важливо розуміти, що для просування через таргетовану рекламу потрібен досвід і бюджет (мінімум 5000 рублів на місяць, але краще від 10 000 рублів). Якщо у вас обмежений бюджет чи немає досвіду, то краще не використовуйте таргетинг – це буде марна трата часу. Пости в сторонніх спільнотах будуть для вас працювати ефективніше.

Робота з аудиторією

Після того як ваша група почне наповнюватися передплатниками, вашій групі почнеться движуха. Будуть коментарі, питання, негативи і багато іншого. Ваша задача всі ці запити обробляти.

Запам’ятайте-ніколи не видаляйте негативні коментарі. Це ще більше розсердить ваших передплатників. Вмійте обробляти негатив так, щоб це принесло для вас тільки позитивну складову.

Якщо питання було поставлено в коментарях, то і відповідь давайте там же. І не пишіть відповідь у вигляді «відповів/а в лс». Давайте відповіді прям в групі. Нехай інші передплатники бачать всю інформацію. Проводите конкурси, опитування. Залучайте передплатників в життя вашої спільноти. Пишіть цікавий контент-ніхто не буде підписуватися на нудну, сумну інформацію. Робіть авторські, унікальні пости – ви повинні відрізнятися від інших.

В цілому, це основні моменти від створення спільноти до початку продажів і навіть після. Впроваджуйте те, що я написав у цій статті і ваша група обов’язково буде продавати. Ще раз хочу нагадати, що не варто очікувати миттєвого результату. Зрозуміло, після запуску реклами і передплатники будуть, і продажі будуть, але щоб це вивести на постійні показники, потрібні місяці.

Як продавати

Всі продажі в соціальних мережах відбуваються через особисті повідомлення або на вашому сайті, при переході на нього з соціальної мережі. Про те, як продавати через особисті повідомлення, я вже писав статтю. Ось вона.

Якщо виникли питання по даній темі, задавайте їх в коментарях.