приблизні дані:

  • початкові витрати – від 2 092 000
  • окупність-2-2, 5 роки
  • 30 посадочних місць, площа-160 м2

примітка: даний бізнес-план, як і всі інші в розділі бізнес-плани , містить розрахунки середніх цін, які у вашому випадку можуть відрізнятися. Тому рекомендуємо вам робити розрахунки для свого бізнесу індивідуально.

У даній статті ми склали докладний бізнес-план пивного бару з розрахунками.

Стан і розвиток ринку

Пивний ринок росії постійно знаходиться в стресовому стані. C 2000 року один за іншим приймаються закони, спрямовані на зменшення споживання алкогольних напоїв громадянами нашої країни. Однак парадокс полягає в тому, що за оцінкою незалежних експертів, росіяни з того ж 2000 року стали споживати в 5 разів більше пива. Щоб не малювати сумну картину масового алкоголізму, пояснимо, про яке пиво йде мова.

За останні 15 років, завдяки політиці держави і розвитку малого і середнього алкогольного бізнесу, в росії встиг сформуватися європейський підхід до вживання пінного напою. Полягає він у тому, що замість лавочки в парку з пляшкою, людина вибере барний стілець пабу з келихом і хорошою закускою. Наприклад, в англії, бельгії, австрії понад 60% всього пива випивається в спеціалізованих закладах. Ми цього показника ще не досягли, але вже близькі. Так, ринок російських пивних барів щорічно зростає на 17-18%, змагаючись у першості з фаст-фудом.

фактори, що впливають на зростання сегмента пивних барів

  • обмеження на вуличну торгівлю пивом, в тому числі розливним «живим» пивом в кіосках
  • обмеження продажу пива та інших алкогольних напоїв після 21:00 в магазинах, супер-і гіпермаркетах
  • ускладнення процедури отримання ліцензії на реалізацію алкоголю
  • заборона на розпивання пива в громадських місцях, включаючи парки, сквери, площі, двори

Це той випадок, коли ряд законодавчих заходів дозволив ресторанному бізнесу виграти у торгового і отримати хороші перспективи розвитку. Якщо порівняти навіть дві віддалено схожі концепції-магазин розливного пива і бар (або паб), то перевага буде за другою, нехай вона і вимагає великих вкладень. Магазин буде робити виручку в денні години і ввечері до 21: 00, а бар — і вдень, і ввечері, і вночі, і навіть вранці. Особливо якщо продумає пропозиції для ранніх відвідувачів.

Цікаво, що шанси на отримання високого прибутку сьогодні мають регіональні підприємці. Відкривати бар / паб за межами москви і пітера можна і потрібно. І ось чому.

— споживач вибирає “живе”. Ринок пляшкового пива більше, ніж на 50% представлений транснаціональними корпораціями, які змогли підім’яти під себе і вітчизняні заводи. Боротися з ними важко. Краще запропонувати споживачеві альтернативу у вигляді свіжозвареного» живого ” пива-він до нього вже звик і розсмакував смак. На руку грає і нескінченний потік інформації про шкоду пляшкового пива і, якщо не користь, то хоча б нешкідливості (при обмеженому вживанні) пива «живого» на розлив.

— споживач вибирає місцеве. Термін придатності справжнього свіжозвареного пива не перевищує 15 діб. Федеральний виробник, враховуючи час на виробництво, доставку і реалізацію продукту, в ці рамки не вкладеться.

— споживач вибирає приватне. Все частіше на пивному ринку чути термін»крафтове пиво”. В цілому він означає пиво, зварене в невеликій приватній пивоварні за певним рецептом. Рецепт може бути традиційним і навіть старовинним або ж авторським. У будь-якому випадку це пиво має свій індивідуальний насичений смак, фірмовий для конкретного місця.

З чого почати? вибір формату

  1. пивний ресторан

Найдорожчий формат. Від класичного ресторану пивний відрізняється великою барною картою, де пиво власного виробництва має частку не менше 30%. До місцевого додаються і різноманітні сорти пляшкового пива з європи або америки. У меню-повний набір страв від перших до пивних закусок. Ставку роблять на м’ясо і морепродукти.

  1. паб з національним колоритом

Англійський паб, бельгійський, австрійський, німецький бар — колорит будь-якої країни, де пиво в пошані, може використовуватися для стилістики і меню вашого закладу. Однак тут важливо бути, а не здаватися. Мало назвати паб англійським, повісити на стіни портрети холмса, а на вікна — портьєри в червону клітку. Автентики не домогтися без занурення в культуру. Потрібно знати, які сорти воліють в англії (бельгії, німеччини), які страви до пива подають, що цікавого є в дизайні, чим приваблюють відвідувачів: трансляцією ігор, переглядом фільмів, місцевою рок-групою. Для іміджу пабу його теж рекомендується оснащувати пивоварнею.

  1. пивний бар

Самий бюджетний формат без претензій. Це не означає, що сучасний пивбар буде схожий на пивну з 90-х.при тлумачному власника він вийде затишним і навіть оригінальним. Просто сам формат не ставить рамки. У пивному барі доречно вести спортивні трансляції і організовувати концерти, проводити пивні фестивалі і поєднувати в меню піцу, суші і снеки. Тут більше місця для маневрів. Пивний бар закуповує розливне пиво у постачальника.

Серед пивних форматів відомі також: дискаунтери, традиційні пивні в радянському стилі, стейк-хауси з пивною картою і ін.

для приблизного розрахунку інвестицій фахівці компанії » клен ” взяли формат бару площею 160 м2 на 30 посадочних місць.

Концепція

За допомогою концепції, яка являє собою багатосторінковий документ, можна побачити і оцінити, яким буде майбутній заклад. Концепція-це інструкція, слідуючи якій крок за кроком ви виходите на ринок і відкриваєте бізнес відповідно до своєї ідеї.

концепція відповідає на наступні питання

  • позиціонування-формат, кухня, місце розташування
  • цільова аудиторія-стать, вік, сфера занять, платоспроможність
  • назва, легенда створення
  • унікальна торгова пропозиція-чим ваш заклад відрізняється від інших
  • проект меню-склад та оформлення
  • ціна-політика ціноутворення
  • якість – вибір постачальників, оцінка якості продуктів
  • дизайн-дизайн-проект інтер’єру та фасаду з візуалізацією
  • проектування-архітектурне рішення, оздоблювальні та оформлювальні роботи, технологічне та інженерне проектування
  • оснащення-підбір обладнання, меблів, посуду
  • структура управління, штатний розклад
  • маркетинг – програми підготовки до відкриття, програми залучення та утримання клієнтів, програми лояльності, розробка додаткових послуг (банкети, доставка і т. Д.)
  • перспективи розвитку-розширення до мережі, створення власного бренду, відкриття власних торгових точок

Бізнес-план пивного бару

Цей документ показує, які витрати чекають майбутнього власника пивбару і дає прогнози на окупність, рентабельність і прибутковість проекту.

Скільки коштує відкрити пивний бар

  1. консалтинг

Ресторанний консалтинг-послуга, яку надає команда експертів індустрії гостинності. Більшу частину всієї роботи над відкриттям закладу беруть на себе професіонали: проводять маркетингове дослідження, розробляють концепцію, складають бізнес-план, співпрацюють з дизайнерами, підбирають і навчають персонал, розробляють меню і рекламні програми.

Навіщо потрібен консалтинг? виходити на кризовий ринок без так званого сильного плеча — нерозумно. Особливо, якщо проект перший. Правильніше заплатити за послугу, ніж отримати збитковий бізнес, понадіявшись тільки на себе.

вартість роботи експертів починається від 100 000 р.

  1. приміщення

Оренда приміщення під пивний бар в московській області обійдеться в 1 600 000 р.в рік. Виходить 10 000 за м2. Приблизно цю ж ціну можна застосувати і до центральних вулиць провінційних міст. Тут все залежить від чисельності населення, інфраструктури району, статусу приміщення. У зовсім невеликих містах ціна за квадрат складає всього 3 000 р.

Витрати на ремонт і обробку значно знижуються при виборі профільного приміщення, де раніше був ресторан або магазин. Косметичні роботи стартують з суми в 1 500 р.за м2. Капітальна обробка коштує вже 7 000 р. Разом за ремонт виходить від 240 000 р. До 1120 000 р.

обов’язково проводиться проектування об’єкта

– інженерне проектування, що складається з архітектурного проекту (ар), проекту опалення, вентиляції та кондиціонування (овік), водопостачання та каналізація (вк), електропостачання (еом). Повний комплекс для бару 160 м2-116 800 р. Роботи окремо: ар — 44 800 р., еом — 24 000 р., овік — 27 200 р., вк — 20 800 р.

– технологічне проектування, що включає підбір обладнання, схему оптимальної його розстановки, план-прив’язку обладнання до інженерних мереж. Вартість робіт для об’єкта понад 100 м2 — 200 р.за м2, тобто 32 000 р. При замовленні обладнання в компанії «клен » технологічне проектування проводиться безкоштовно.

Початкові витрати на приміщення без урахування оренди-388 800 р.

  1. дизайн і фірмовий стиль

Розробка дизайн-проекту – це цілий комплекс послуг: розробка концепції дизайну, 3d-візуалізація, підбір матеріалів, меблів і декору, дизайн фасадів будівель і прилеглої території, авторський нагляд. Вартість дизайн-проекту розраховується за тарифом 1 200 р.за м2. Повний дизайн інтер’єру — 192 000 р.дизайн фасаду-350 р. За м2 і 56 000 р. Відповідно.

Створення фірмового стилю закладу обов’язково для його індивідуального образу і відбудови від конкурентів. Поняття фірмовий стиль має на увазі розробку логотипу, персонажа, корпоративного шрифту і кольору, а також написання керівництва по використанню фірмових образів. Вартість – від 50 000 р.за базовий рівень.

  1. оснащення пивного бару

Для приготування і подачі напоїв (крім пива), страв, закусок і десертів знадобиться:

обладнання (ціни в рублях):

  • блендер kitchen aid — 27 390
  • міксер барний vema-34 913
  • льодогенератор icematic-73 526
  • соковижималка robot coupe-94 815
  • льододробитель механічний – 2 088
  • кавоварка автоматична c. M. A. Astoria-206 241
  • пароконвектомат tecnoeka evolution-197 884
  • піч для піци gam — 35 052
  • плита електрична пе-0.48 м чотирьохконфорочна з жарочною шафою-40 920
  • плита індукційна настільна вок — 19 517
  • міксер kitchen aid-60 990
  • м’ясорубка “convito” – 40 248
  • слайсер» convito ” — 18 864
  • овочерізка “convito” – 42 984
  • стіл охолоджуваний hicold-59 990
  • міксер барний-6 048
  • машина стаканомоечная (посудомийна) mach-66 892
  • фритюрниця amitek-17 317
  • піч свч — 27 360
  • марміт для картоплі фрі — 25 270
  • вітрина-марміт для бургерів – 27 100
  • шафа холодильна аріада — 45 602
  • шафа холодильна барна «convito» — 23 472
  • шафа морозильна аріада-53 724
  • шафа холодильна барна «convito» — 27 360
  • ванна мийна двосекційна (2 шт.) — 15 196
  • стіл виробничий пристінний (2 шт.) – 8 734
  • стіл робочий острівний (2 шт.) – 7 346
  • полиця настінна суцільна — 2 шт.) – 3 284
  • стіл робочий острівний (2 шт.) – 7 902
  • стелаж із суцільними полицями (2 шт.) — 22 584

посуд, інвентар, столові прибори (ціни в рублях)

  • шейкер 0,55 л (2 шт.) — 1 368
  • риммер сіль-цукор-сік-396
  • джиггер 20/40 г. (2 шт.) – 404
  • трубочки зі згином прозорі (3 000 шт.) — 5 190
  • напрямна для келихів (6 шт.) — 4 122
  • стакан хайбол 290 мл (40 шт.) — 1 720
  • стакан рокс 250 мл (40 шт.) – 840
  • стакан рокс 290 мл (40 шт.) — 3 760
  • харрікейн 380 мл (40 шт.) — 6 680
  • келих для коньяку 175 мл (40 шт.) — 2 160
  • келих для пива 500 мл (40 шт.) – 2 320
  • кружка для пива 500 мл (40 шт.) — 6 160
  • келих для пива 300 мл (40 шт.) — 1 520
  • чарка 70 мл — 40 шт.) – 2 040
  • тарілка квадратна ” day ” — 30 шт.) – 4 830
  • салатник «day ” 350 мл — 30 шт.) – 2 820
  • виделки, ножі, ложки столові, кавові та чайні-9 810
  • ложка для абсенту — 269
  • ложка для морозива — 15
  • штопор важільний — 219
  • пробка-леечка-90
  • ємність для соку 1 л – 180
  • мензурка 50 мл-125
  • піднос прогумований круглий 350х40 мм (30 шт.) — 11 130

меблі (ціни в рублях)

  • стілець “брістоль” з м’яким сидінням (30 шт.) — 168 000
  • пристінний модуль барної стійки — 5 шт.) – 95 700
  • стільниця 40 мм з дсп з пластиком hpl — 1 650
  • модуль стійки прямий без гостьової стільниці — 10 010
  • модуль стійки кутовий — 21 560
  • модуль стійки прямий — 10 005
  • карниз стійки з опорами прямо — 7 150
  • стілець барний— 8 шт.) – 85 672

разом— 1 812 208

якщо ви вирішите варити пиво самі і організуєте міні-пивоварню при пабі, до цієї суми треба додати ще як мінімум $20 000. з цієї цифри починаються ціни на невеликі пивоварні для horeca продуктивністю від 300 літрів за один цикл. Обладнання для пивоварень в росії пропонують як вітчизняні, так і європейські виробники. У рейтингу кращих на першому місці стоять німці, потім англійці, австрійці, бельгійці та чехи.

З пивоварнею або без неї пиво необхідно розливати. Для цього на барній стійці встановлюють систему розливу пива. комплект обладнання коштує від 135 000 р.

Для контролю розливу напою, оптимізації роботи кухні і залу, зокрема — для швидкого виконання замовлень, і, звичайно, щоб уникнути крадіжки паб оснащують системою автоматизації. Для прикладу, компанія “клен” встановлює системи iiko від 62 990 р.

Реєстрація

Форма власності для пивного бару в більшості випадків-тов. В першу чергу, тому що тільки тов має право виробляти і реалізовувати алкоголь.

деякі особливості тов

  • держмито при реєстрації-4000 рублів
  • реєструється за юридичною адресою головного офісу
  • обов’язкові статут, статутний капітал, печатка і розрахунковий рахунок
  • може бути кілька співзасновників
  • завжди дотримується касова дисципліна і ліміт каси
  • обладнання вноситься до статутного капіталу
  • призначається генеральний директор
  • тов можна продати або переоформити
  • господарські рішення протоколюються

як отримати ліцензію на алкоголь

Видає ліцензію на алкоголь федеральна служба з регулювання алкогольного ринку (росалкогольрегулювання) і його територіальні органи. У москві це департамент торгівлі та послуг міста москви. Ось докладна стаття про ліцензію на алкоголь.

список документів для отримання ліцензії

  • заява про видачу ліцензії
  • характеристика об’єкта ліцензування
  • копії установчих документів із завіренням нотаріуса
  • копія документа про державну реєстрацію організації — юридичної особи
  • копія документа про взяття організації на облік в податковому органі
  • копія документа про сплату державного мита за надання ліцензії

Документ, що підтверджує наявність у заявника статутного капіталу (статутного фонду) відповідно до пункту 5 статті 16 фз про державне регулювання виробництва і обороту етилового спирту, алкогольної і спиртовмісної продукції та про обмеження споживання (розпивання) алкогольної продукції

Документи, що підтверджують наявність у заявника стаціонарних торгових об’єктів і складських приміщень у власності, господарському віданні, оперативному управлінні або в оренді, термін якої визначений договором і становить один рік і більше

вимоги до об’єкта

  • для отримання ліцензії на реалізацію алкоголю для споживання на місці покупки статутний капітал повинен бути не менше 10 000 рублів (для москви — 1 000 000 р.)
  • загальна площа приміщення — від 50 м2
  • оплачена держмито-65 000 р.

чому можуть відмовити у видачі ліцензії?

  • у документах подано неповну, недостовірну або перекручену інформацію
  • у заявника є заборгованості по сплаті податків, зборів, а також пені і штрафи за порушення законодавства російської федерації» про податки і збори ”
  • об’єкт не відповідає вимогам роздрібного продажу алкогольної продукції

Крім документів для отримання ліцензії, необхідно підготувати пакет документів для росспоживнагляду і держпожнагляду. Їх список представлений на офіційних сайтах відомств.

Оподаткування

Для тов столичного регіону оптимальною вважається спрощена система оподаткування (ссо).

два варіанти ссо

  1. ви платите 6% з усієї виручки, яка пройшла через касу або розрахунковий рахунок;
  2. ви платите 15% з різниці між доходами і витратами.

При ссо не сплачується пдв і податок на прибуток організацій.

Рентабельність і окупність

Для пивних ресторанів, пабів,барів максимальний термін окупності становить 2-2, 5 роки. Цього часу достатньо для продуманого закладу, навіть з урахуванням високої конкуренції в сегменті. Якщо за вказаний період окупності не відбулося, значить:

  • місцерозташування не відповідає концепції
  • є злодійство з боку персоналу
  • немає свого утп
  • неякісне управління

Націнка на пиво, страви та пивні закуски досягає 1000%. Це один з найвищих показників в horeca. Саме націнка в пивних закладах формує левову частку виручки.

середній чек коливається від 250 до 1500 р.

Хочете відкрити пивний бар, ресторан або паб? компанія » клен ” вже підготувала для вас цікаві бізнес-пропозиції. Допоможемо грамотно вийти на ринок і стати успішним. Більше 1 200 відкритих проектів по всій росії-підтвердження професіоналізму.

важливо: пам’ятайте, що ви можете самостійно скласти бізнес-план саме для свого бізнесу. Для цього прочитайте статті:

  • як скласти бізнес-план самому-докладна інструкція;
  • структура бізнес-плану та основні розділи.