приблизні дані:

  • щомісячний дохід-842 400 рублів.
  • чистий прибуток-391 856 рублів.
  • початкові витрати – 795 800 рублів.
  • окупність – від 3 місяців.

примітка: даний бізнес-план, як і всі інші в розділі бізнес-плани, містить розрахунки середніх цін, які у вашому випадку можуть відрізнятися. Тому рекомендуємо вам робити розрахунки для свого бізнесу індивідуально.

у даній статті ми складемо докладний бізнес-план квест кімнати з розрахунками.

Опис послуги

Бізнес-план присвячений організації, що пропонує людям пройти квести в реальності. Всього буде чотири різних за тематикою кімнати. Просуванням продукту буде займатися господар бізнесу та адміністратори. Основна робота буде будуватися на залученні клієнтів.

Аналіз ринку

Сьогодні квест-кімнати набирають величезну популярність серед російського населення. На заході цей вид розваг вже давно “вживлений” в систему дозвілля. Перші квести в росії з’явилися зовсім недавно (2012 рік).

За даними гільдії квестів (незалежне рейтингове агентство, що займається популяризацією даного напрямку), на кінець 2015 року в росії було відкрито близько 950 кімнат-квестів. Велика частина (400 кімнат) припадає на москву. Відкрити цей вид бізнесу там сьогодні не так-то просто, тому що бізнес вже кілька перегрітий. Що стосується інших міст, то сьогодні ця ніша більш менш вільна, правда не у всіх містах.

Відкривати подібну організацію краще в містах з населенням не менше 400 тисяч чоловік. Чому? все дуже просто. У великих містах люди мають великі доходи, а, отже, і запити. Вони хочуть провести своє дозвілля весело і позитивно. Кімнати-квести для цього підійдуть ідеально. До того ж, особливою популярністю подібні розважальні заходи користуються в корпоративному середовищі.

Перед початком створення власного бізнес-плану потрібно вивчити конкурентне середовище. Сьогодні кімнат-квестів не так вже й багато. У деяких містах їх ще може і не бути. А в інших, навпаки, їх може бути досить багато (2-3 організації з 4-8 кімнатами у кожної).

конкурентами можуть стати:

  • частина великої організації, так званий філія. Боротися з ними досить складно, так як початкові капіталовкладення у них великі, а, отже, і якість пропонованої послуги на висоті. Краще таких конкурентів уникати. Боротися з ними можна. Для цього потрібні серйозні капітельні вкладення, розташування в протилежній частині міста і хороша рекламна компанія.
  • дрібні організації. Вони великої загрози не представляють. По-перше, їх початкові капіталовкладення майже завжди невеликі, по-друге, вони зазвичай не пропонують великого вибору і відкривають кілька кімнат. Боротися з ними можна, використовуючи рекламу. Знаходження поблизу варто все ж теж уникати.

При цьому потрібно відзначити, що в деякому роді конкуренти допомагають іншим колегам по ніші. Яким чином? людина, яка відвідала кімнату-квест, захоче поцікавитися, що ж ще такого є в його місті. У підсумку він натрапить на оголошення інших організацій, які пропонують інші квести, а це вже різноманітність, нові емоції.

Взагалі, потрібно відзначити, що квест-кімнати сьогодні є одним з найбільш швидко розвиваються напрямків event-бізнесу .

потенційні покупці:

1 потенційними покупцями буде в основному молодь. Вікова категорія 20-35 років. Орієнтуватися потрібно на людей, у яких достаток середній або вище середнього. Не можна виключати з числа споживачів і ще одну важливу категорію-корпоративних клієнтів. Сьогодні часто саме так керівники вважають за краще проводити час зі співробітниками. До того ж такий вид розваг відмінно допомагає згуртувати колектив, виявити лідера, мислителя та інших «гравців».

Swot-аналіз

Створюючи власний бізнес, який буде ґрунтуватися на квест-кімнатах, важливо вивчити зовнішні внутрішні чинники. Важливо пам’ятати, що зовнішні фактори змінити не можна. Зате їх можна уникнути, якщо це загрози, або використовувати на благо, якщо це можливості. Отже, до зовнішніх факторів можна віднести:

  1. можливості
  • низький рівень конкуренції на ринку (в окремих регіонах повна відсутність конкуренції).
  • новизна ідеї, підвищений інтерес з боку споживача до неї.
  • низькі трудові витрати.
  • можливість розробки абсолютно нових ідей.
  • свобода думок, дій, великі можливості.
  • практично повна відсутність обмежень.
  • вільний вхід на ринок.
  • високі показники рентабельності в даному виді бізнесу.
  • інтерес споживача до нових ідей.
  1. загрози
  • необхідність постійно контролювати попит на окремий вид кімнати, з метою пошуку» віджилих ” проектів і їх заміни.
  • непередбачуваність клієнтів (маються на увазі переваги).
  • стрибкоподібність попиту.
  • істотні початкові витрати.
  • велика чутливість цього виду бізнесу до умов зовнішнього середовища.
  • зниження купівельної спроможності, а, отже, і попиту на послугу.
  • 6 можливі посилення з боку держави.

  • можливе введення норм з ведення даного бізнесу.
  • необхідність забезпечення безпеки для квестів, які можуть стати потенційно небезпечними (які проводяться на вулиці, наприклад).

Внутрішні фактори багато в чому залежать від самої організації. З ними завжди можна працювати, видозмінювати, використовувати на благо. До внутрішніх факторів відносять:

  1. сильні сторони
  • відмінна мотивація.
  • використання тільки ефективних методів реклами.
  • ексклюзивність пропозицій.
  • якісний продукт.
  • робота спрямована на конкретний сегмент ринку, що знижує витрати на рекламу і робить цілі більш ясними.
  1. слабкі сторони
  • відсутність досвіду в даній сфері.
  • відсутність опрацьованої стратегії.
  • відсутність каналів збуту, необхідність напрацювання зв’язків.

Починаючи втілювати свій проект в реальність, потрібно діяти в такій послідовності:

  1. правильно підібрати приміщення.
  2. особливу увагу приділити розробці сценаріїв.
  3. правильно підібрати декорації, розставити їх.

Важливо пам’ятати, що успіх підприємства буде залежати більшою мірою від цікавинки сюжету квесту. Важливим буде і те, як організації цю ідею вдалося втілити в життя.

Оцінка можливостей

Спочатку потрібно визначитися з місцем розташування. Тут все буде залежати від того, які саме квести будуть проходити у вашій організації. Це можуть бути:

  1. квести в замкнутому орендованому приміщенні за типом»знайти вихід”.
  2. квести на природі або вулицях міста.
  3. квести в різних анти-кафе.

1. У першому випадку знадобиться знайти приміщення. Краще зупинити свій вибір на оренді в торговому центрі. Він не обов’язково повинен знаходитися в центрі міста. Можна вибрати торговий центр в спальному районі, але з високою прохідністю так, можна заощадити гроші і не втратити споживачів. У нашому бізнес-плані буде розглянуто саме цей формат квест-кімнат.

Якщо квести проходять на відкритій місцевості, то приміщень для їх проведення не буде потрібно. При цьому доведеться особливу увагу звернути на техніку безпеки. Всі учасники квесту повинні будуть підписатися в спеціальній книзі інструктажу з техніки безпеки. При цьому важливо, щоб за життя і здоров’я несли відповідальність тільки самі учасники квесту. І все ж, потрібно розуміти, що в разі травмування та інших неприємних ситуацій, число клієнтів неминуче знизиться.

Якщо проводити квести в анти-кафе, то приміщення надаватимуть його керівники. Причому можна домовитися про взаємовигідну співпрацю. Тоді і за оренду можна буде не платити. Потрібно буде лише залучати клієнтів.

Отже, наші квести будуть проходити в торговому центрі. Всього буде потрібно 4 кімнати. 120 м2 буде достатньо для них. На вході буде розташований ресепшен, де адміністратор буде проводити початковий інструктаж і проводжати клієнтів в потрібну кімнату.

Працювати організація буде 7 днів на тиждень. Для роботи знадобиться 2 адміністратора. Графік роботи буде наступним:

Понеділок
10:00 – 21:00

Вівторок
10:00 – 21:00

Середовище
10:00 –21:00

Четвер
10:00 – 21:00

П’ятниця
10:00 – 21:00

Субота
09:00 – 22:00

Неділя
10:00 – 22:00

Разом: 80 годин на тиждень, 312 годин на місяць (з урахуванням обідньої перерви).

Якщо робота налагодиться, можна збільшувати число точок, але бажано з різними квестами. Можна буде додавати вуличні квести і багато іншого.

Потрібно відзначити, що якщо коштів не так багато, а досвіду у підприємця немає зовсім, можна купити франшизу у одного з відомих квест-агентсв. Вони надають безкоштовні сценарії та багато іншого.

Організаційно-правові аспекти

  1. вибираючи організаційну форму підприємства, варто розглянути іп і тов. Заповнюючи заяву, потрібно не забути вказати коди по квед. Найчастіше використовується 92.72 – «інша діяльність з організації відпочинку та розваг, не включена в інші угруповання» .
  2. найбільш вигідна система оподаткування-ссо. Це може бути ссо «доходи» 6% або ссо «доходи мінус витрати» 6-15% (ставка визначається в залежності від регіону). Багато в даному виді бізнесу вибирають перший варіант. Пов’язано це з тим, що зазвичай такі організації мають високу рентабельність, тобто витрати набагато менше доходів.
  3. вам потрібно буде обов’язково придбати ккм (касу). Також можна підключити безготівковий розрахунок (адже середня ціна за відвідування досить велика). При цьому слід звернутися в банк, відкрити розрахунковий рахунок. Потрібно відзначити, що можна скористатися послугами торгового еквайрингу, мобільного еквайрингу та інтернет-еквайрингу, щоб збільшити комфорт своїм відвідувачам.
  4. ліцензії на даний вид бізнесу не потрібно .
  5. узгоджувати з ким-небудь сценарії теж не потрібно .
  6. не забуваємо, що договір оренди повинен бути офіційним .

Особливих вимог в плані пожежної безпеки і санітарних норм немає. Важливо лише дотримуватися загальноприйнятих норм.

Маркетинг-план

Дуже важливо використовувати найбільш ефективні способи реклами. Сюди можна включити:

  • створення власного сайту . Без нього не обійтися. По-перше, на ньому відвідувач зможе ознайомитися з різноманітністю жанрів, представлених в квестах, з основною сюжетною лінією, дізнатися контактну інформацію і, можливо, побачити фотографії з кімнати квесту, щоб оцінити рівень візуалізації.
  • групу в соціальних мережах . Цей вид просування буде доповнювати сайт. Тут можна налагодити зворотний зв’язок, робити запис за допомогою особистих повідомлень, інформувати про зміну квесту, розкладі. Можна також створити обговорення, де люди будуть залишати відгуки про їх участь в одному з квестів. Можна вести альбоми, додаючи знімки учасників всередині кімнати і на виході (якщо налагоджена відеозйомка).
  • контекстну рекламу . Цей вид реклами є ефективним тому що основні клієнти – це молодь, яка активно користується інтернетом. Так, можна скористатися яндекс-директом.
  • банери . Можна не розміщувати їх по всьому місту, а локалізувати в тому районі, де знаходяться кімнати-квести. Сюди ж можна віднести білборди, рекламу на відео-стійках.
  • роздачу флаєрів, листівок . Робити це необхідно поблизу торгового центру.
  • проведення акцій, система знижок . Все це зайвий раз зацікавить потенційного клієнта.
  • «сарафанне радіо» . Цей вид реклами теж є досить ефективним, причому він ще й безкоштовний. Люди люблять ділитися приємними емоціями, відчуттями. Вони часто радять друзям, знайомим, родичам сподобалися місця.
  • створення рекламних роликів . Їх можна розміщувати у себе на сайті або навіть на телебаченні. Найважливіше-щоб вони були дійсно якісними.

Можна придумувати щось зовсім нове, адже сама ніша бізнесу до цього розташовує!

Розрахунок прогнозованих доходів

Тривалість квесту
1 година

Кількість квестів
4

Кількість робітчих годин на місяць
312 годин

Вартість 1 квесту
1 500 рублів

Планований відсоток завантаженості
45%

Щомісячний дохід
1*4*312*1 500*0,45 = 842 400 рублів

Щомісячний дохід складе 842 400 рублів.

Виробничий план

1. Після того як приміщення підібрано, потрібно подбати про створення сценаріїв. Можна звернутися за допомогою в спеціальні агентства, а можна пошукати талановитих письменників на просторах інтернету.

Далі під цей сценарій потрібно переобладнати приміщення. Вартість сказати складно. Вона може варіюватися від 100 000 до 2 500 000 рублів. Все буде залежати від розмаху, використовуваних спецефектів. Так як у нас підприємство тільки відкривається, то ми взяли витрати 125 000 на одну кімнату. Кожну з них також необхідно забезпечити відеокамерами, щоб адміністратор міг спостерігати за тим, що відбувається в кімнатах.

На ресепшені знадобитися стілець для адміністратора і кілька для гостей.

До техніки відноситься ноутбук. За допомогою нього адміністратор буде додавати фото, відео та іншу інформацію на сайт в групу організації.

У періодичні витрати необхідно закласти кошти на переобладнання. Один квест “живе” зазвичай не більше 3-4 місяців, і то це вже занадто довгий термін для нього. Тому щомісяця можна закладати близько 100 000 рублів на переобладнання. Плюс на розробку сценарію ще 20 000 рублів.

В організації буде працювати 2 адміністратора. Графік їх роботи: 2 через 2. В їх обов’язки входить запис клієнтів, робота з сайтом і групою, збір даних про відвідуваність квестів (ведення звітності).

Заробітна плата кожного працівника (включаючи страхові внески і податки) складе 40 000 рублів. Разом на двох це 80 000 рублів.

Адміністратори також можуть пропонувати ідеї для наступних квестів, варіанти просування. Для збільшення мотивації можна до зарплати додати % від доходу.

Прибиранням займатимуться теж позмінно: 2 через 2. Заробітна плата на 1 працівника – 20 000 рублів (з внесками і податками). Разом: 40 000 рублів.

Таким чином, загальний фонд оплати праці складе 120 000 рублів.

Організаційний план

Реєстрація іп
800 рублів

Переобладнання приміщення (декорації, атмосфера)
500 000 рублів

Меблі
10 000 рублів

Техніка
40 000 рублів

Установка відеоспостереження
60 000 рублів

Послуги укладача сценаріїв
80 000 рублів

Реклама
70 000 рублів

Створення сайту
35 000 рублів

Фінансовий план

Орендна платня
90 000 рублів

Заробітна платня
120 000 рублів

Реклама
70 000 рублів

Кошти на переобладнання та розробку сценарію
120 000 рублів

  • прибуток до оподаткування складе: 842 400 – 400 000 = 442 400 рублів.
  • в нашому випадку більш вигідно буде виплачувати ссо 6%. Податок складе: 842 400 * 0,06 = 50 544 рубля.
  • якби вважали 15% від «доходи-витрати», вийшло б 66 360 рублів.
  • чистий прибуток буде дорівнює: 442 400 – 50 544 = 391 856 рублів.
  • рентабельність складе: 391 856/842 400 = 46,52%.
  • окупність дорівнює: 795 800/391 856 = 2,04. Початкові витрати окупляться мінімум через 3 місяці.

1 нагадуємо, що розрахунки зроблені для 4 кімнат. У вашому випадку цифри можуть виявитися іншими.

Ризики

Найбільш істотними ризиками в даній сфері бізнесу будуть:

1. Неактуальність або не цікавість квесту

Через цей ризик може серйозно знизитися прибуток організації. У крайніх випадках кімната може просто стати збитковою. Щоб уникнути такої ситуації важливо повністю опрацьовувати сценарій кімнати-квесту. Важливо знайти професіонала, який має досвід роботи в даній сфері бізнесу. Варто витратити час, щоб знайти гідну кандидатуру.

2. Неякісне оформлення кімнати

Воно також може знизити потік бажаючих. Щоб уникнути такої ситуації, необхідно спробувати знайти організацію, яка б працювала з вами на постійній основі. Інший варіант-займатися цьому самостійно, якщо звичайно для цього є бажання і досвід.

3. Зниження репутації

В даному виді бізнесу репутація відіграє величезну роль. Якщо організація погано себе зарекомендувала, до неї навряд чи підуть люди. Тому дуже важливо підходити до своєї роботи з душею і відповідальністю. Тільки там в підсумку вийде якісний продукт.

важливо: пам’ятайте, що ви можете самостійно скласти бізнес-план саме для свого бізнесу. Для цього прочитайте статті:

  • як скласти бізнес-план самому-докладна інструкція;
  • структура бізнес-плану та основні розділи.

прохання наостанок: всі ми люди і можемо допускати помилки, щось не врахувати і т. Д. НеСудіть строго, якщо даний бізнес-план або інші в розділі бізнес-плани здалися вам неповними. Якщо у вас є досвід в тій чи іншій діяльності або ви побачили недолік і можете доповнити статтю, повідомте будь ласка в коментарях! тільки так ми спільно зможемо зробити бізнес-плани більш повними, докладними і актуальними. Дякую за увагу!