Здрастуйте! у цій статті ми розповімо, скільки можна заробити на своєму каналі в ютуб.

Ні для кого вже не секрет, що youtube — це не тільки платформа для перегляду самого різного відео, але і спосіб заробітку. Розберемося, за які ролики платять, скільки має бути передплатників, який дохід може бути у розкрученого блогера і новачка, а також дізнаємося, на що потрібно витратитися, щоб випускати якісні відео і більше заробляти.

Як можна заробити на ютубі

Багато починаючі блогери цікавляться, як і скільки можна заробити на своєму каналі. перерахуємо всі можливі способи заробітку на youtube:

1. контекстна реклама через google adsense. неофіційна назва сервісу-партнерка ютуба. Оплата відбувається наступним чином:

  • ви реєструєтеся в adsense і підключаєте опцію «монетизація» в особистому кабінеті на ютуб.
  • програма шукає загальну тематику між контентом вашого каналу і продуктом рекламодавця, а потім автоматично вбудовує рекламу в ролик.
  • користувачі дивляться рекламний блок у вашому відео, а ви отримуєте винагороду за перегляди.

Монетизацію аккаунта можна підключити, якщо у вас набралося не менше 1000 передплатників і не менше 4000 годин переглядів відео на вашому каналі. Тобто в середньому ваші відеозаписи повинні переглянути більше 100-200 тисяч разів.

2. реклама власних товарів або послуг. у цьому випадку аккаунт на youtube-ще один спосіб просування, його можна використовувати нарівні з іншими соцмережами. Ви створюєте інформаційний, освітній або розважальний контент, а в фіналі відео і в описі до нього даєте посилання на свій сайт, інтернет-магазин, онлайн-школу. Таким чином користувачі стають вашими клієнтами.

Наприклад, б’юті-блогер може робити огляди косметичних новинок, давати поради по макіяжу або догляду за шкірою, а в кінці кожного ролика розповідати про свій продукт: про курси для візажистів, про студію краси, про бренд косметики і т. Д.

3. Пряма реклама. ви шукаєте рекламодавця, обговорюєте з ним деталі, текст, спосіб подачі рекламного повідомлення, а потім розповідаєте про товар або послугу на своєму ютуб-каналі. Це може бути коротка згадка на початку відео, докладний огляд, тестування або повноцінний сюжет. В описі можна розмістити посилання на сайт або інтернет-магазин, в деяких випадках – промокод зі знижкою.

А також є непряма реклама, тобто нативна інтеграція, коли продукт присутній у відео, але його назва не згадується.

Такий формат підходить для блогерів і рекламодавців з суміжних галузей, наприклад, б’юті-блогеру і косметичного бренду або інтернет-магазину косметики. Замовників можна шукати безпосередньо в офлайн (наприклад, через рекламний відділ компанії) або через спеціальні онлайн-платформи, наприклад, getblogger.

4. Партнерські програми. багато популярних інтернет-магазини, сервіси, онлайн-школи, виробники відеоігор і мобільних додатків пропонують заробіток таким способом:

  • ви розміщуєте реферальне посилання на своєму каналі (у відео або описі).
  • користувачі дивляться ролик, а потім переходять на сайт рекламованого товару/послуги.
  • за кожен перехід або дію (покупка, замовлення, підписка, установка програми та ін.) ви отримуєте винагороду.

До цього способу відноситься популярний формат “розпакування” (unboxing). Наприклад, ви купуєте одяг, косметику, гаджет або побутову техніку, проводите тестування і вказуєте посилання на інтернет-магазин або сторінку товару.

5. Платні підписки. якщо ваша аудиторія перевищує 30 000 чоловік, ви можете підключити опцію “спонсорство”. Суть полягає в тому, що користувач оформляє щомісячну підписку, щоб отримати доступ до закритих і ексклюзивних відео. Youtube пропонує кілька пакетів вартістю від 49 до 3799 руб. В місяць. З кожного підписки ви отримуєте 70% від суми. Списання грошей з карти відбувається автоматично. Це означає, що ви отримаєте винагороду, навіть якщо передплатник не подивиться ваші нові відео.

6. Донати або пожертвування. такий спосіб заробітку особливо популярний у стримерів. В описі до відео ви вказуєте реквізити банківської карти або електронного гаманця. Всі бажаючі можуть перерахувати вам будь-яку суму.

Платить ютуб за передплатників

Сам відеохостинг не платить своїм користувачам за передплатників. На youtube ви можете отримати тільки винагороду від рекламодавця або донат від постійного глядача. монетизація може бути наступною:

  • пряма реклама, тобто згадка товару або послуги у вашому відео.
  • оплата за перегляди через adsense.
  • відсоток з продажу, якщо ви розміщуєте реферальні посилання по партнерській програмі на своєму ютуб-каналі.

Тобто кількість передплатників впливає лише на те, скільки грошей буде готовий заплатити рекламодавець. Тому навіть блогери з великою аудиторією іноді нічого не заробляють в ютубі, якщо не підключають adsense або не використовують канал для реклами.

Від чого залежить заробіток

Заробляти на youtube можна різними способами. дохід залежить від наступних факторів:

  • кількість передплатників. якщо на ваш канал підписано менше 1000 осіб, ви не зможете підключити adsense або знайти рекламодавця.
  • аудиторія. англомовний контент охоплює більшу кількість користувачів, тому оплачується краще. Наприклад, іноземний відеоблогер може отримувати до 10 доларів за 1 тисячу переглядів. у росії цей показник набагато нижче – в середньому від 0,25 до 3 доларів.
  • тематика. найбільш популярними є такі теми, як подорожі, научпоп, влоги медійних особистостей, вайни, відеоблог майбутньої або молодої мами, beauty-блог і пр.
  • популярність каналу. у вас може бути всього кілька сотень передплатників, але якщо при цьому ви відома персона в своєму регіоні або місті, то можете легко домовитися про рекламу з місцевими компаніями.
  • спосіб заробітку. одні люди заробляють виключно на контекстній рекламі, інші вважають за краще партнерські програми або пряму рекламу.

Скільки можна заробити на рекламі в ютуб

Вкажемо загальні діапазони заробітку на рекламі в ютуб:

  • контекстна реклама. конкретну суму назвати складно, оскільки фіксованих ставок немає. Навіть відео з однаковим числом переглядів можуть оплачуватися по-різному. За ролик для російськомовної аудиторії платять в середньому близько 1,5 доларів, тобто приблизно 115 рублів.
  • пряма реклама. винагорода залежить від того, як ви домовитеся з рекламодавцем. Якщо ви відомий блогер в своєму місті, рекламний блок може коштувати кілька тисяч рублів.
  • партнерська програма. на ній заробляють в середньому від 5 до 15% від вартості проданого товару або послуги. Так, на онлайн-платформі admitad великі компанії пропонують від 5 до 20 рублів за перехід за реферальним посиланням. Наприклад, у онлайн-магазину м-відео 100 переходів коштують 800 руб., obi – 1340 руб., банк тінькофф – 2150 руб.

Оплата за 1 перегляд

Розмір винагороди розраховується не за 1 перегляд, а за 1000. Російські блогери заробляють на ютубі від 0,25 до 3 доларів або від 20 до 200 рублів. На суму впливають і налаштування реклами:

  • преролл або мідролл. рекламний блок на початку ролика активніше привертає увагу.
  • з можливістю пропуску реклами або без пропуску. у першому випадку оплата відбувається, якщо користувач дивився відео не менше 30 сек.
  • оплата за перегляди або за цільову дію. якщо ваш передплатник не тільки подивився рекламну вставку до кінця, але і, наприклад, перейшов по посиланню, то винагорода буде вище.

Вартість 1 відео на youtube

Фіксованих розцінок для роликів на ютубі немає. Як вже говорилося раніше, на контекстній рекламі можна заробити від 20 до 200 рублів за тисячу переглядів 1 відео. За партнерською програмою можна отримати від 500 до 2000 рублів за 100 переходів за посиланням. Статистики по донатам також немає, оскільки такий дохід залежить від щедрості передплатників.

Найбільшу суму популярний ютубер може заробити на рекламному відео. Ціна залежить як від самого каналу, так і від тривалості і змісту ролика – від пари сотень до декількох тисяч рублів.

Середній дохід ютуберів на місяць

Є спеціальні онлайн-сервіси, які показують, скільки той чи інший блогер в середньому заробляє в місяць на ютубі. Але цифри умовні. Приміром,Середньомісячний заробіток каналу» вдудь ” – від 6 до 104 тисяч доларів.

При розрахунку доходу конкретного аккаунта потрібно враховувати число передплатників, глибину перегляду рекламного ролика, конверсію та інші фактори. У мережі згадують суми від 50 тис. До 100 тис. Руб.

Якщо на каналі більше 100к передплатників, то контекстна реклама йде на другий план і основним джерелом стає пряма співпраця з рекламодавцем. У середньому відомий в росії блогер може отримувати від 10 000 руб. За один сюжет або згадка товару/послуги.

Приблизний заробіток початківців на ютубі

Зазвичай в перші місяці ведення блогу на ютубі доходу немає. Поки у вас не набереться більше 1000 передплатників, ви не зможете підключити монетизацію через adsense. Великих відсотків з партнерської програми, швидше за все, теж не буде, якщо на ваш канал підписана всього пара сотень користувачів. Тому для новачків youtube-це більше хобі, ніж реальний спосіб заробляти. На перший стабільний дохід варто розраховувати, коли у вас з’явитися приблизно від 10 тисяч підписок.

Щоб залучити аудиторію, необхідно розвивати канал, займатися просуванням, наприклад, замовляти рекламу у відомих блогерів. Крім того, потрібно регулярно створювати цікавий і корисний контент, який би подобався людям. Хоча бувають випадки, коли навіть одне відео стає вірусним і робить свого автора популярним.

Доходи летсплейщиков на youtube

летсплей – це відеоролик, в якому автор проходить і паралельно коментує будь-яку відеогру. Тобто такий блогер займається оглядом комп’ютерних ігор.

У більшості випадків летсплейщікі заробляють на ютубі через пряму рекламу: наприклад, починають сюжет з рекламної вставки, додають банери рекламодавця на екран або просто згадують про нього по ходу гри. Їх заробіток також залежить від формату реклами-через партнерську програму або безпосередньо. Геймери на стрімі нерідко отримують донати. Сума може становити і 50 рублів, і кілька тисяч.

Заробіток аніматорів на ютубі

Дитячі канали-одні з найпопулярніших на ютубі. скільки заробляють аніматори-це знову ж таки залежить від розкрученості каналу. Якщо у вас є досвід в анімації, ви можете самостійно писати сюжети, придумувати персонажів, створювати звук, то youtube – це найкращий майданчик для реалізації вашого таланту.

Коли у вас з’явиться аудиторія від 10-20 тисяч користувачів, ви зможете не тільки отримувати дохід на контекстній рекламі, але і просувати товари або послуги інших компаній.

Скільки потрібно вкласти, щоб заробляти на ютубі

Не можна однозначно відповісти на питання, скільки потрібно вкласти в розвиток каналу на ютубі. Для створення відео ви можете використовувати тільки смартфон. Але сучасні користувачі вважають за краще якісний контент з чіткою картинкою і хорошим звуком.

Тому щоб почати заробляти, а не просто ділитися цікавими моментами зі свого життя, доведеться витратитися на світлову і звукову апаратуру, спеціальне пз для обробки. Перерахуємо всі можливі види витрат для виробництва відео:

  • смартфон або відеокамера.
  • петличний мікрофон.
  • штатив або фіксатор.
  • освітлення-софтбокс або світлодіодний кільцевий світильник.
  • приміщення.
  • програми для обробки відео, створення спецефектів, редагування звуку, послуги монтажу.

Крім того, до витрат можна віднести рекламу через інших блогерів або таргетинг.