Останні роки онлайн позики в Україні сягають шаленої популярності, завдяки своїй доступності та легкості замовлення. Але враховуючи це, деяка частина населення боїться користуватись таким видом позик, аргументуючи це усілякими очевидними (на їх думку) недоліками онлайн займів. Окрім того, якщо вникнути в суть питання та спробувати розібратись в ньому, ці недоліки не що інше, як байки та спроби конкурентів онлайн позик скомпроментувати цей вид послуги.
Отже, які саме існують байки, щодо онлайн кредитів?

  1. Для оформлення займу онлайн потрібно надавати під заставу своє майно.
    Частіш за все для отримання онлайн займу потрібен лише паспорт та реєстраційна картка платника податків. Звісно існують установи, що надають кредити тільки під заставу, наприклад, авто. Але в такому випадку мова йде про великі суми, а кредитні організації, що надають онлайн займи, спеціалізуються на кредитуванні на суми від 100 до 15000 гривень. А отже і вимагати для отримання займу в якості застави будь-яке майно – не правильно.
    Отримайте онлайн кредит на сайті www.credit24h.in.ua.
  2. По онлайн кредитам нараховують великі %.
    Звісно ж, оскільки займ надається без будь-яких застав, по найменшому пакету документів, навіть якщо у у особи, що кредитується погана кредитна історія – відсоток по займу буде дещо більшим, ніж у фінансових організацій. Окрім того, навіть враховуючи наведене вище, відсоток по займу отриманому в мікрофінансовій установі не буде «захмарним». Мова йде в першу чергу про короткотерміновий займ, загальним строком кредитування на 1-30 діб. Також, такі організації досить часто організують спеціальні акційні пропозиції із залучення нових користувачів, надаючи онлайн займи під 0 %.
  3. Онлайн кредити завжди супроводжуються прихованими нарахуваннями та комісіями.
    Ще одна байка, щодо онлайн позик. По-перше, всі приховані платежі мають бути законними, а отже мають бути зазначені в договорі, що укладається з позичальником (навіть якщо це веб версія договору). А отже, ніхто і ніщо не заважає досконально прочитати договір на предмет прихованих нарахувань. По-друге, кожна мікрофінансова організація піклується про свій імідж, адже незважаючи на конкурентне середовище, їм (мфо) необхідно не тільки залучати нових користувачів, а й працювати над повторними зверненнями від існуючих.