Здрастуйте! у цій статті ми розповімо про такий інструмент просування, як діджитал маркетинг.

сьогодні ви дізнаєтеся:

  • що таке digital маркетинг;
  • кому він підходить;
  • які існують інструменти digital маркетингу;
  • як реалізувати стратегію діджитал просування.

Що таке діджитал маркетинг

цифровий або діджитал маркетинг являє собою інструменти комунікацій зі споживачем, які здійснюються за допомогою особливих цифрових каналів, таких як: смартфони, комп’ютери, планшети, телебачення, радіо, цифрові екрани. Крім того, цифровий маркетинг має своє втілення і в офлайн каналах у вигляді посилань на електронні ресурси і qr-кодів.

Цифровий маркетинг передбачає персоналізований підхід, а це означає, що ви повинні мати уявлення про потреби, переваги, інтереси та інші дані вашого потенційного клієнта.
весь процес побудови рекламної кампанії в інтернеті можна виразити в п’яти основних етапах:

  1. позначте цілі вашої цифрової рекламної кампанії (збільшити продажі, залучити споживачів, отримати дані і так далі), розробіть стратегію;
  2. виберіть канали розповсюдження повідомлення;
  3. сформулюйте комунікаційне повідомлення, уявіть його у формі, що відповідає обраним каналам;
  4. запускайте рекламну кампанію;
  5. регулярно проводите контроль і аналіз рекламної кампанії, корегуйте при необхідності.

Примітно те, що діджитал-реклама підходить в тому випадку, якщо ви пропонуєте специфічний продукт вузької цільової аудиторії. В іншому випадку ваше повідомлення не буде достатньо персоналізовано і не принесе бажаного ефекту.

Крім того, цифровий маркетинг, незважаючи на все різноманіття каналів поширення, кращий для залучення активних користувачів інтернету.

Ще однією специфічною рисою цифрового маркетингу є його інформаційна спрямованість. Тому, якщо ваша мета виключно продажу, то діджитал маркетинг не для вас. Але зате цифрові технології відмінно впораються з підвищенням впізнаваності вашого бренду і доведенням інформації про продукт до споживача.

можна виділити наступні переваги цифрового маркетингу:

  • швидке зростання впізнаваності бренду;
  • відносно низька вартість;
  • можливість контролю і корекції;
  • ненав’язливість.

2 види та інструменти цифрового маркетингу

Розрізняють два види цифрового маркетингу: розповсюджуваний в онлайн просторі і розповсюджуваний в офлайн просторі. Кожен з видів, в свою чергу, має свої інструменти реалізації. Представимо їх в таблиці.

Найбільш ефективним рішенням буде поєднання декількох інструментів одночасно. Це дозволить охопити максимально можливу аудиторію.

Стратегії digital-маркетингу

Якщо ви вирішили застосувати цифровий маркетинг у своєму бізнесі, то в першу чергу вам необхідно розробити стратегію. Для того щоб полегшити вам завдання, ми представимо покроковий алгоритм її складання, а після наведемо приклад.

    6. Опрацюйте цілі вашої цифрової рекламної кампанії. Вони повинні бути оцифровані, тобто, представлені у вигляді конкретних числових значень. Наприклад, збільшити відвідуваність сайту на 40%.
  1. визначте цільову аудиторію рекламної кампанії. Вона повинна збігатися з цільовою аудиторією продукту, який ви просуваєте.
  2. визначте конкурентну перевагу продукту, який ви збираєтеся просувати (або компанії в цілому). Їх ви повинні будете висловити в комунікаційному повідомленні.
  3. виберіть канали розповсюдження комунікаційного повідомлення. Ми радимо вибрати кілька каналів.
  4. розробіть комунікаційне повідомлення, а також його оформлення, відповідне обраним каналам.
  5. порахуйте бюджет і визначте терміни.
  6. продумайте показники для оцінки ефективності по кожному каналу.
  7. контроль, аналіз результатів та коригування за потребою;

приклад. уявіть, що ми володіємо інтернет-магазином “волосатик”, де пропонуємо засоби по догляду за волоссям. Магазин знаходиться в москві і продаж ми здійснюємо тільки в москві. Нещодавно у нас з’явився новий продукт-малиновий шампунь від лупи і ми хочемо проінформувати цільову аудиторію про новинку за допомогою цифрового маркетингу. Вартість шампуню становить 600 рублів за 200 мл.

  1. мета: донести інформацію про новий продукт до 60% цільової аудиторії;
  2. цільова аудиторія: відвідувачки нашого інтернет-магазину, які проживають в москві, у віці від 20 до 55 років з сухим волоссям і проблемою лупи, рівень доходу від 50 тисяч рублів на місяць;
  3. конкурентна перевага: натуральний склад, підтверджений експертами ефект від застосування, оригінальна упаковка, незвичайний насичений запах малини.
  4. канали: контекстна реклама та email-розсилка;
  5. комунікаційне повідомлення.

для контекстної реклами: новий шампунь від “волосатик” позбавить вас від лупи раз і назавжди! в якості бонусу ви отримаєте кокетливий запах малини на своєму волоссі і оригінальний флакон.

для email-розсилки: доброго часу доби! раді вам повідомити, що в нашому магазині «волосатик» з’явилася кокетлива новинка – малиновий шампунь від лупи. Далі, необхідно представити інформацію від експерта про користь шампуню.

  1. бюджет і терміни: 3 000 рублів за 14 днів;
  2. показник ефективності і контроль: click-through rate (ctr) – показує, яка кількість користувачів пройшли за посиланням в рекламному оголошенні.

Діджитал агентство

Останній момент, про який би хотілося розповісти – діджитал агентства. У порівнянні зі звичайними рекламними агентствами, послуги цифрових агентств полягають в просуванні продукції в інтернеті або з використанням мережі і високих технологій.

до послуг діджитал агентства можна віднести:

  • розробку та ведення сайту;
  • просування в блогах, групах в соціальних мережах та інших тематичних майданчиках;
  • проведення рекламної кампанії в інтернеті;
  • 6 проведення інших заходів з використанням високих технологій та інтернету. Наприклад, проведення конкурсу в торговому центрі на основі мобільного додатку.

Мета діджитал агентства: перевести споживача з офлайн в онлайн простір, тобто збільшити продажі через інтернет.